الگو ارسال دایرکت در اینستاگرام برای افزایش فروش

دایرکت در اینستاگرام

دایرکت در اینستاگرام یادم نیست دقیقا از کی به این اپلیکیشن اضافه شد؛ فکر میکنم خیلی وقته ۳ سال هست. خلاصه که میخوام براتون از دایرکت در اینستاگرام صحبت کنم. همین موضوع خیلی ساده و پیش پا افتاده میدونستی چقدر میتونه فروشت رو بالا ببره؟ اگه نمیدونی هیچ اشکالی نداره. من توی این مقاله کامل این موضوع رو واست باز میکنم.

همون طور که همه میدونید دایرکت در اینستاگرام از ۳ مدل محتوا تشکیل شده: متن، صوت، ویدیو. یعنی من تو دایرکت میتونم برای دوستم متن بفرستم، پیام صوتی و یا ویدیو ارسال کنم. بدون شک تو که داری این مقاله رو میخونی کسب و کاری تو اینستاگرام داری، پس خوب از این جا به بعد رو بخون و دقت کن! مشتری من برای این که اعتمادش بیشتر بشه و از من خرید کنه به من دایرکت میده. انتخابش رو کرده و فقط مونده من یه بشکن بزنم تا بخره ازم. من به عنوان صاحب کسب و کار یا اصلا یه فروشنده و یا ادمین اینستاگرام باید بدونم که دقیقا باید چکار کنم که این مشتری ها رو نپرونم چون ما ندونسته خیلی موقع ها مشتری ۱۰۰% رو با بد جواب دادن، دیر جواب دادن یا اصلا جواب ندادن پروندیم. من تو این مقاله میخوام بهت بگم دقیقا چکار کنی تا نرخ فروشت بره بالا 🙂

اول از همه بیایم اون ۳ مدل محتوا رو رتبه بندی کنیم:

۱.پیام صوتی:

من همیشه گفتم ویدیو مارکتینگ ولی اینجا فرق میکنه! اینجا دایرکت اینستاگرامه! سعی کن علاوه بر این که سریع جواب دایرکت ها رو میدی. به صورت پیام صوتی باشه که هم خودت راحت تر باشی و تایپ نکنی و هم بتونی بهترین نتیجه رو بگیری. وقتی پیام صوتی ارسال میکنی سعی کن حست رو به مخاطب انتقال بدی و همین میشه راز موفقیتت! فقط حواست خیلی باشه یهو ۵ تا پیام صوتی ۲ دقیقه ای ارسال نکنی که مشتری فحشت بده ها، سعی کن تو ۲۰ ثانیه جمعش کنی که مخاطب خسته نشه.

۲.متن:

بعد از پیام صوتی تو رتبه بندی پیام متنی هستش. درسته که بالا گفتم پیام صوتی خیلی خوبه ولی این به این معنی نیست که همیشه باید از پیام صوتی استفاده بشه! با توجه به شرایط خودت باید تصمیم بگیری. یه موقع هایی هست که حس میکنی ممکنه مخاطبت مهمونی باشه یا اصلا نتونه پیام صوتی گوش کنه مثل پنج شنبه شب که احتمال مهمونی رفتن و شلوغ بودن دور مخاطب زیاده. تو این مواقع بهتره که از پیام متنی استفاده بشه.

۳.ویدیو:

ویدیو رو نمیخوام زیاد بازش کنم و یه مثال میزنم که خودت متوجه داستان بشی. فرض کن به یه پیجی دایرکت میدی و یهو واست نصفه شب فیلم ضبط میکنه میفرسته. چقدر خنده دار و مزخرفه؟ 😀 پس اصلا به انجام دادنش فکر نکن.

خب مثل همیشه مرسی که تا اینجا همراهم بودی. سعی کاردم کامل و خلاصه مطالب دایرکت در اینستاگرام رو برات باز کنم. در انتها اگه نظر یا تجربه ای داری همین پایین برام کامنت بزار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =