اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

اول از همه چیز پیشنهاد می کنم اگر اطلاعات زیادی راجع به دیجیتال مارکتینگ نداری مقاله مفید زیر را مطالعه کنید.

اگر می خواهی که در دیجیتال مارکتینگ کار کنی دانستن اطلاعاتی در باره دیجیتال مارکتینگ به تو کمک فراوانی می کند. آشنایی با نحوه کار و استفاده از تجربه های دیگران باعث می شود تا اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی را انجام ندهی! یعنی به عنوانی از تجربه های دیگران درس بگیری. در ادامه به این مباحث می پردازیم.

پیشنهاد می کنم مقاله مفید زیر را مطالعه کنید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ را اگر بخواهیم به زبان برایت توضیح بدهیم یعنی یک نوع کسب و کار اینترنتی و یا نوعی از بازاریابی اینترنتی محسوب می شود که بسیاری امروزه به این کار مشغول هستند. همانطور که می دانی اینترنت امروزه جایگاه ویژه ای پیش مردم دارد و تمام اطلاع رسانی ها، خبر ها، سرگرمی ها از طریق اینترنت انجام می شود و مردم نیز وقت زیادی را به گذراندن پای اینترنت صرف می کنند. پس به راحتی می شود تا از این طریق کسب و کاری به راه انداخت.

پیشنهاد می کنم مقاله مفید زیر را مطالعه کنید.

بهینه سازی سایت برای سئو

همان طور که در قبل هم گفتیم این کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ با استفاده از سایت های اینترنتی انجام می شود. نکته ای که باعث شده این روش در بازاریابی بسیار مؤثر باشد تعداد زیاد مردم در این فضا ها است. این باعث می شود تا برای پیدا کردن مشتری راحت تر باشی و کمتر تلاش کنی! بهینه سازی سایتتان در اینترنت یعنی سرعت سایت اینترنتی، بهینه سازی قالب سایت و همچنین تولید محتوای آن که همه ی این ها باعث می شود تا مشتری شما خیلی زود تر از دیگر رقیب ها سایت اینترنتیت را پیدا کند و به همین دلیل مشتری هایت بیشتر می شود.

دیجیتال مارکتینگ

اشتباهات رایج در دیجیتال مارکتینگ

می دانی که اشتباهات در هر کاری منجر به کم شدن سود و یا حتی ضرر کردن هم می شود. بنابراین در این جا با دادن راهنمایی ها و هشدار هایی سعی می کنیم تا تو را از این خطر های احتمالی دور کنیم تا در کارت بسیار موفق تر بشوی. همچنین دانستن برخی نکات کمک می کند تا با هزینه کمتر سود بیشتری از کارت ببری! در ادامه به برخی از این اشتباهات اشاره می کنیم.

دیجیتال مارکتینگ

دست کم گرفتن اهمیت داده ها

اگر می خواهی که در این کار دیجیتال مارکتینگ پیشرفت داشته باشی نباید اهمیت داده ها را دست کم بگیری و زمان کمی را برای تحقیق کردن بگذاری. این به این معنی ست که هر چقدر داده هایی که جمع آوری کرده ای بهتر و کارامد تر باشد مشتریت بهتر محصولاتی که می خواهی بفروش برسانی را می شناسد. یکی از کار هایی که می تواند بسیار در این کار و جذب مشتری به تو کمک کند مقدار زیادی از کلمات کلیدی ست تا به موتور جست و جو بدهی تا مشتری با استفاده از این کلمات تو را در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ پیدا کند.

توجه نکردن به ویژگی های ناب محصول

اگر می خواهی که نسبت به رقیب ها در دیجیتال مارکتینگ برتری پیدا کنی باید توانایی دیدن و بازگو کردن ویژگی هایی از محصولت که در دیگر محصول ها موجود نیست را داشته باشی! ین باعث می شود تا مستری نیز این ویژگی ها را ببیند و ان را به دیگر محصول های رقیب ها در دیجیتال مارکتینگ ترجیح بدهد. در حقیقت باید توضیحاتی کامل و منحصر به فرد را از محصولی که می خواهی بفروشی را ارائه بدهی تا مشتری بتواند تصمیم بگیرد که آیا این محصول به درد آن می خورد یا نه. برای راحت تر شدن کار در این مورد باید خودت را در جای مشتری بگذاری و از خودت بپرسی در چه صورتی می خواهی این جنس را بخری و استفاده کنی! این کمک می کند تا در ارائه توضیحات بسیار بهتر عمل کنی زیرا تمامی سوالاتی که ممکن است برای مشتری پیش بیاید را پیش بینی می کنی و جواب می دهی تا مشتری به راحتی خرید خودش را از تو انجام بدهد.

دیجیتال مارکتینگ

حفظ مشتری های فعلی

در دیجیتال مارکتینگ و هر کار دیگر جذب مشتری و تبلیغات از هزینه های زیادی برخوردار است؛ یعنی اگر بخواهی که تبلیغی برای جذب مشتری انجام بدهی و محصولات را به فروش برسانی باید هزینه زیادی را متحمل بشوی! حال اگر بخواهی مشتری های قبلی ات را نگه داری و وقت و هزینه را برای جذب مشتری جدید صرف نکنی این موضوع بسیار در موفقیتت در کار دیجیتال کمک می کند. این کار هم با داشتن کیفیت در کار می توانی انجام بدهی زیرا وقتی مشتری از محصول و خدماتی که ارائه می دهی راضی باشد دیگر به رقیب هایت مراجعه نمی کند و در صورت نیاز همیشه به تو مراجعه کرده و حتی دیگران را نیز به تو معرفی می کند.

دیجیتال مارکتینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =