۲ برابر جذابیت بیشتر فیلم ها با این تکنیک!

لوگو موشن

سلام بچه ها حالتون چطوره؟ امیدوارم که حالتون خوب باشه. توی مقاله قبلی کامل اومدم بهتون یاد دادم که توی ۱۰ دقیقه برای خودتون لوگو موشن جذاب درست کنید. حالا تو این مقاله میخوایم با هم یه تکنیک خفن روی ویدیو اجرا کنیم با پریمیر که راحت ۲ برابر جذابیت فیلم ها رو بیشتر کنیم. چطوری؟ خب تو آموزش قبلی ما یاد گرفتیم لوگو موشن درست کنیم. حالا من میخوام که با چند تا کار ساده ولی در عین حال حرفه ای یه ویدیو خفن درست کنم و یکم هم اگر طرح لوگو موشن مون اجازه میداد با تصویر ویدیو مون ترکیبش کنیم و جذاب ترش کنیم. 

همون طور که قبلا هم چه توی سایت و چه اینستاگرام گفتم کاری که انجام میدید مهم نیست! مهم نتیجه اون کاره. یعنی من خودم رو فقط صرفا درگیر خوشگلی فیلم نکنم. هدف من درگیری مخاطبه، هدف من بازدید بیشتره که ما این آموزش ها رو درست میکنیم و شما الان دارید استفاده میکنید. اصل مهم محتوای شماست ولی در کنارش ساخت لوگو موشن ، طراحی و بقیه موارد که دیگه انقدر شنیدید حفظ شدید مهمه. پس زیاد خودتون رو درگیر این حاشیه ها نکنید. لوگو موشن داشته باشید برای این که جنبه حرفه ای تری به کارتون بده و ۱۰ ثانیه جذاب فیلم رو از کل فیلم جدا کنه ولی دیگه خیلی خودتون رو درگیر طرحش نکنید. چون اول راهید! حالا بعدا درستش میکنید ولی الان موقش نیست! حالا جلوتر توی مقاله های بعدی میریم سراغ کاور و بقیه استراتژی ها ولی نکته مهم اینه که شما بدونید اصل کار کجاست و تمرکز ۱۰۰% باید کجا باشه. لوگو موشن میاد و میره ولی اصل محتواست 😀

اگه آموزش لوگو موشن رو ندیدی اول اون رو ببین:

در انتها بگم که این آموزش برای اعضای ویژه سایته پس اگه فیلم ها رو نمیبینی به این دلیله 🙁 از پایین همین صفحه میتونی وارد حساب کاربری خودت بشی یا اشتراک تهیه کنی 🙂

بریم سراغ آموزش…

 

ورود ممنوع
ادامه این بخش مخصوص کاربران ویژه سایت هستش و متاسفانه شما دسترسی به این بخش را ندارید 🙁
برای دیدن این بخش وارد حساب کاربری خودتان شوید یا اشتراک ویژه تهیه کنید 🙂
با عضویت ویژه به بسیاری از مقالات و ویدئوهای آموزشی در حوزه بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا دسترسی خواهید یافت!
مطالب غالباً موضوع مشاوره‌های کاربردی در حوزه بازاریابی و فروش و تبلیغات اینترنتی و نتیجه تجربه عملی در موقعیت های مختلف است که می‌توانند در راه‌اندازی و بهبود کسب و کارتان مفید باشند.
تمامی محتواهای ویژه برای کلیه اعضاء قابل مشاهده است. در صورت جذابیت موضوعات می‌توانید برای ثبت‌نام ویژه اقدام کنید. تفاوت سه سطح کاربری ویژه تنها در مدت زمان استفاده از حساب کاربری است. هر هفته حداقل ۳ تا ۴ فایل ویژه آپلود می‌شوند.

برای عضویت کلیک کن!
ورود به حساب کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =