۰ تا ۱۰۰ کسب درآمد از اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

سلام، امیدوارم که حالتون خوب باشه. قبل از این که شروع کنید به خواندن این پست، به این نکات دقت کنید.

اول این که اینجا شما به صورت رایگان یاد میگیرید که چطور از اینستاگرام کسب درامد داشته باشید. چه محصول یا خدمات برای ارائه داشته باشید، چه 

نداشته باشید. پس نگران نباشید چون این مقاله مختص شماست!

تمامی این مطالبی که اینجا به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده میشه با قیمت بالایی در کلاس ها و سمینار های دیگر فروخته میشود.

پس راحت از کنار این مطالب نگذرید!!!

دومین نکته این هستش که این پست به صورت منظم آپدیت میشه و مطالب جدیدی به آن اضافه میشه، پس به این مقاله سر بزنید و دانش خودتون رو 

به روز کنید.

نکته آخر این که اگر حوصله خواندن متن را ندارید، ویدیو های داخل این نوشته تماما به نکات تایپ شده اشاره میکند و کامل به شما آموزش میدهد 🙂

با آرزوی موفقیت و کسب درامد بالای شما از اینستاگرام، پارسا افشاری

امروزه فروش کالا به روش های مختلفی صورت می گیرد. یکی از روش های فروش انواع کالا با نمونه های مختلف فروش اینترنتی می باشد که بسیاری از افراد با استفاده از آن به فروش اقدام می نماید. گفتنی است جیدال مارکتینگ یا فروش این کالا به صورت اینترنتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تا چگونگی فروش کالا به صورت اینترنتی راه حل برای دو دسته افراد مورد بررسی قرار دهیم دسته اول کسانی هستند که هنوز با فروش انواع کالاها به صورت اینترنتی و تبلیغات در فضای اینترنت آشنا نمی باشند ولی دسته دوم کسانی هستند که نمی دانند و پول درآوردن از فضای اینترنتی و موبایل به صورت فروش اینترنتی امکان پذیر می باشد. چنانچه قصد انجام این کار را دارید با ما تا پایان همراه باشید تا با نکات مختلف در این مورد آشنا شوید.

فروش اینترنتی و مزایای آن

امروزه استفاده از فروش اینترنتی هم برای افرادی که قصد فروش کالا و هم برای کسانی که برای خرید کالا اقدام می نمایند، از مزایای بیشماری بهره مند می باشد. امروزه استفاده از فضای اینترنتی موجب کسب درآمد خواهد شد. لذا بسیاری از افراد از دیجیتال مارکتینگ و فروش اینترنتی انواع کالاها اطلاع ندارند و نمی دانند چه مزایایی را به همراه دارد. تصور کنید که با موبایل خود برای انجام خرید یک کالا اقدام کنید، مطمئنا شما می توانید برای انجام آن خرید در هر زمان و هر مکانی این کار را انجام دهید. پس این موضوع موجب می شود که شما با بهترین روش نسبت به خرید انواع کالاها اقدام نمایید. خرید اینترنتی دارای مزایایی چون کاهش زمان، کاهش هزینه و انتخاب بهتر را دارد. امروزه سایت های مختلفی در ایران موجود می باشند که فروش انواع کالاها را در قالب قوانین کشور به افراد ارائه می ‌دهند. می توان گفت فروش اینترنتی در ایران مدت ها است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شده و بسیاری از افراد نسبت به ایجاد کسب و کارهای اینترنتی و خرید اینترنتی اقدام می ‌نمایند.

بازاریابی اینستاگرام

برای فروش اینترنتی از کجا شروع کنیم

خیلی از افراد هستند که برای انجام کارهای اینترنتی و ایجاد فضای دیجیتال مارکتینگ اقداماتی را انجام داده اما تا به حال موفق نشده اند. دلیل این ماجرا این است که این افراد به صورت معکوس حرکت می ‌کنند و یا به اصطلاح کار این افراد روی تردمیل دویدن است و تنها درجا می زنند. دلیل این درجا زدن این است که اصول کار را بلد نیستند. به طور مثال سایت های مختلفی در ایران موجود هستند که در ابتدا با استفاده از یک قالب ساده و فروش انواع وسایل به درد نخور و دست دوم کار خود را شروع کرده و امروز به عنوان یک برند در زمینه دیجیتال مارکتینگ و فروش کالاهای اینترنتی در ایران محسوب می شوند. دلیل موفقیت این برندها به دلیل آن است که اصول این کار را به صورت مدون طی نکرده و راه های انجام فروش های اینترنتی را یاد نگرفته اند. یک راه اصولی برای انجام فروش کالاها به صورت اینترنتی، این است که در ابتدا یک بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید و با استفاده از ساز و کارهای مختلف نسبت به انجام آن اقدام نمایید. به طور مثال بازاریابی اینستاگرامی و از طریق شبکه های مجازی می ‌تواند در تحقق اهداف شما تاثیرگذار باشد. سعی کنید قبل از ایجاد یک دیجیتال مارکتینگ از افرادی که در این زمینه دارای سلیقه و علم کافی می باشند استفاده کرده و نسبت به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود اقدام نمایید.

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی آنلاین به عنوان بهترین گام برای فروش اینترنتی  

همانطور که در متون بالا گفته شد، یکی از روش های استفاده از سایت های فروش اینترنتی برای ارائه کالا، بازاریابی آنلاین می باشد. شما برای بازاریابی آنلاین می توانید از طریق شبکه‌ های مجازی، مانند اینستاگرام، تلگرام و یا فضای اینترنتی به انجام آن اقدام نمایید. به طور مثال شما می ‌توانید سایت‌ های پربازدید ایران را به عنوان یک مکان برای تبلیغات خود مورد استفاده قرار داده و تبلیغ سایت خود را در آنها بگذارید و لینک سایت را به آن داده تا پس از کلیک بر روی آن به آدرس اینترنتی شما مراجعه نمایند. کسانی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند و حوزه آنلاین را برای فروش کالاهای خود استفاده کرده اند، باید سعی کنند تا با یک بازاریابی درست، نسبت به افزایش فروش خود اقدام نمایند. بعضی از افراد در ابتدا تمام این تلاش‌ ها را انجام می دهند، اما به جواب نمی رسند و ممکن است سرد بشوند. در این مورد توصیه ما این است که سعی کنید با استفاده از بازاریابی آنلاین و مداوم به فروش بالای دست پیدا نمایید.

بازاریابی اینستاگرام

بررسی سایت فروش کالای اینترنتی در داخل و خارج از کشور

سایت های مختلفی در ایران موجود هستند که فروش اینترنتی را انجام می ‌دهند. اما اینکه این سایت‌ های اینترنتی تا چه مقدار موفق بوده ‌اند، موضوعی است که همواره افراد باید به آن توجه داشته باشند. در این مورد می توان گفت یک سایت، مانند سایت های معتبر و معروف، سال ‌های سال رشد صعودی خود را طی کرده و با استفاده از یک وبلاگ ساده بزرگترین سایت فروش کالا در ایران محسوب می‌ شود. اما یک سایت ممکن است با شروع کردن کاری بسیار قوی و ساز و کار بسیار پیچیده در یک جا متوقف می‌ شود. پس می‌ توان گفت که سایت های مختلف ایرانی باید با استفاده از اصول درست و مداوم فروش اینترنتی، نسبت به  موفقیت خود اقدام نمایند.

بازاریابی اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام از اصلی ترین کارهایی است که باید برای کسب و کار خود انجام دهید زیرا اینستاگرام امروزه به یک محل مناسب برای بیشتر دیده شدن تبدیل شده است و شما می توانید محصولات خود را در اینستاگرام در دید عموم قرار دهید و اگر دارای یک وب سایت فروشگاهی هستید، حضور در اینستاگرام باعث خواهد شد تا بتوانید ترافیک بیشتری را جذب کنید.در اینجا در رابطه با موضوع بازاریابی اینستاگرام صحبت می کنیم و شما را با چند روش فروش در اینستاگرام و بازاریابی در اینستاگرام اشنا میکنیم.

روش اول در بازاریابی اینستاگرام ایجاد تصاویر جذاب

بازاریابی اینستاگرام

از آن جایی که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی مبتنی بر تصویر است باید به این موضوع توجه کنید که تصاویری را که در اینستاگرام خود قرار می دهید از کیفیت بالایی برخوردار بوده باشد و همچنین از نظر گرافیکی باید تصویر جذاب و گویای محصولی باشد که به آن اشاره می کنید. چرا که وقتی کاربران یک تصویر واضح و گویا را ببینند بهتر می توانند خدمات و محصولات شما را بشناسند و در نتیجه باعث میشود که دنبال محصول مورد نظر کلیک کرده و خرید را انجام دهند.پس به یاد داشته باشید که قرار دادن تصویر با کیفیت در کنار گویا بودن یکی از راه های بازاریابی در اینستاگرام است چرا که باعث جذابیت اکانت شما خواهد شد و اکانت های جذاب هم کاربران بیشتری را جذب میکند.

قرار دادن آدرس سایت در پروفایل اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

یکی دیگر از راه های بازاریابی در اینستاگرام این است که در پروفایل اینستاگرامی خودتان آدرس وب سایت خود را قرار دهید تا کاربران به این طربق به وب سایت شما هدایت شوند که خود باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد به علاوه این که محصولات خود را میتوانید در اختیار کاربران قرار دهید. یکی از بهترین راه ها این است که در وب سایت خود یک صفحه فرود یا همان لندینگ پیج ایجاد کنید و آدرس سایت در پروفایل را همان آدرس لندینگ پیج قرار دهید.در لندینگ پیج سایت خود هم برای این که کاربران را تشویق کرده باشید بهتر است یک فابل آموزشی و یا یک محصول خوب را به صورت رایگان قرار دهید تا در ازای ثبت نام در سایت بتوانند محصول را دانلود کنند و همین مورد خود شروع بازاریابی شما خواهد شد. چرا که هم ایمیل کاربران را به این ترتیب در اختیار دارید و هم این که ترافیک وب سایت را افزایش داده اید و به علاوه کاربران با ورود به سایت شما محصولات بیشتری را مشاهده می کنند و قطعا هم خرید اتفاق خواهد افتاد.

نوشتن توضیحات مفید و مختصر و کاربردی برای محصول در اینستاگرام

بازاریابی اینستاگرام

یکی دیگر از راه های بازاریابی اینستاگرامی و فروش این است که وقتی عکسی را در اینستاگرام قرار میدهید که مثلا تصویر یک محصول و یا تصویری در باب توضیحات محصول است، مطالبی را هم برای این تصویر قرار دهید و از مطالب گویا،مفید و مختصر استفاده کنید و در جملاتی کوتاه توضیح دهید که محصول مورد نظر چیست، به این ترتیب کاربران برای اطلاعات بیشتر به وب سایت مراجعه می کنند و به این ترتیب فروش محصولات شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد که از بهترین روش های بازاریابی اینستاگرامی می باشد.

ایجاد یک bio مناسب

بازاریابی اینستاگرام

یکی دیگر از روش های بازاریابی اینستاگرامی این است که یک بیوگرافی خوب را ایجاد کنید. متاسفانه بسیاری در بخش بیوگرافی یا از خود تعریف می کنند و یا از کسب و کار خود و یا به موارد حاشیه ای می پردازند که این یک اشتباه بسیار بزرگ است چرا که طبق آمار مسائل حاشیه ای و یا تعریفات مصنوعی از خود و یا کسب و کار باعث می شود که کاربران توجه زیادی به پروفایل شما نداشته باشند و در نتیجه بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد.

راه حل این است که در بخش بیوگرافی اینستاگرام مرتبط با کسب و کار خود بیشتر پاسخگوی سوالات باشید به این شکل که مثلا چرا باید کاربران شما را انتخاب کنند و یا این که خدمات شما چه مشکلی از کاربران را حل خواهد کرد و از این دست مطالب.در این صورت کاربران علاقه مندی بیشتری را به صفحه اینستاگرامی نشان خواهند داد و خود این حالت اگر درست استفاده شود یکی از روش های بازاریابی اینستاگرامی مناسب و خوب است.

استفاده از ویدیو های اینترو و جذاب

بازاریابی اینستاگرام

اینستاگرام علاوه بر این که اجازه می دهد تا تصاویر خود را قرار دهید، می توانید ویدیوهایی را هم در صفحه اینستاگرام قرار دهید که همین مورد باعث شده تا جذابیت و استفاده از اینستاگرام و بازاریابی اینستاگرامی روز به روز بیشتر شود. چرا که شما در یک ویدیوی کوتاه می توانید اطلاعات بیشتری را در رابطه با کسب و کار خود در اختیار کاربران قرار دهید آن هم به صورت های بسیار جذاب. شما باید بتوانید یک بازاریابی اینستاگرامی ویدیوی خوب را تدارک ببینید و ویدیوهایی عالی بسازید.

ساخت ویدیو البته خود یک موضوع بسیار تخصصی بوده و در این مورد بهتر است با افراد فعال در این حوزه به خوبی مشورت کنید و ویدیوهایی که می سازید جذابیت خوبی داشته باشند و به علاوه بتوانند خدمات شما را به کاربران اعلام کنند.در ساخت ویدیوهای مرتبط با معرفی کسب و کار و یا محصولات باید در نظر داشته باشید که ویدیو نباید بلند و آزار دهنده باشد بلکه باید ویدیوها مفید و مختصر بوده باشد و همانطور که گفته شد گویای کامل محصول باشد پس در بازاریابی اینستاگرامی استفاده از ویدیوهای معرفی و جذاب یکی از روش های مناسب بوده و باعث افزایش فالورهای پیج اینستاگرام شما خواهد شد.

در ادامه هم بهتر است بدانید که فروش اینستاگرامی  و همچنین بازاریابی آنلاین از طریق اینستاگرام برای کسب و کار شما بسیار مفید خواهد بود و باعث افزایش فروش شما خواهد شد حالا این که چه دارای وب سایت بوده باشید و یا فقط در خود اینستاگرام فروش داشته باشید. در هر حال دیجیتال مارکتینگ امروزه از مباحث مهم هر کسب و کار آنلاین می باشد و اینستاگرام هم یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خوب و قدرتمند است که بازاریابی اینستاگرام نام گرفته است.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که داشتن یک وب سایت همیشه باعث می شود که مشتریان شما اعتماد بیشتری را به کسب و کار شما داشته باشند و اگر دارای وب سایت فروشگاهی هستید حتما باید برای فروشگاه اینترنتی خود در اینستاگرام هم یک پیج خوب داشته باشید ولی اگر هم وب سایت ندارید هیچ گاه بخش مربوط به آدرس سایت در اینستاگرام را خالی نگذارید و لینک یمی از شبکه های اجتماعی مانند لینکدین را قرار دهید. چرا  همانطور که گفته شد باعث می شود تا اعتماد کاربران به شما بیشتر شود و اعتماد بیشتر کاربران باعث افزایش فروش خواهد شد.

به توجه به چندمطالبی که در رابطه با بازاریابی و فروش اینستاگرامی گفته شد می توانید کسب و کار خود را هرچه بیشتر گسترده تر کنید و اگر وب سایت دارید ترافیک بیشتری را جذف وب سایت خود کرده و شاهد افزایش بازدید ها و در نتیجه افزایش فروش محصولات خود باشد حال چه این که خدمات دیجیتالی ارائه می دهید و یا محصولات فیزیکی را به فروش می رسانید تفاوتی نمی کند و بازاریابی اینستاگرامی کمک زیادی را در رابطه با بهبود کسب و کار به شما خواهد کرد.

با افزایش شبکه های اجتماعی، افراد بسیاری جذب اینگونه از شبکه ها شده اند و این مسئله برای تولیدکنندگان و دارندگان کسب و کار بسیار عالی است زیرا از این طریق می توانند به تبلیغ  و فروش محصولات خود بپردازند. برای فروش تبلیغ در اینستاگرام باید با بازاریابی اینستاگرام آشنا شوید و راه هایی که می تواند به جذب مخاطب و فروش بیشتر محصولات کمک کند را در نظر بگیرید.

انتخاب عکس یکی از مهمترین قسمت ها در بازاریابی اینستاگرام

اولین مسئله ای که در ابتدای امر برای بازاریابی آنلاین باید مد نظر داشته باشید، افزایش و جذب فالوور در اینستاگرام است. اولین مسئله ای که مخاطبان به هنگام دیدن صفحه شما آن را می بینند، عکس اکانت اینستاگرام شما است و این عکس را باید به گونه ای انتخاب کنید تا برای مخاطب و بیننده جذاب باشد. همانگونه که می دانید اکانت های اینستاگرام به دو دسته شخصی و تجاری تقسیم می شوند که به هنگام ساخت اکانت اینستاگرام باید به این موضوع دقت نمایید. اگر شما دارای برند یا کسب و کاری هستید، باید نوع اکانت خود را تجاری انتخاب کنید و اگر صفحه شما شخصی است، باید نوع صفحه را شخصی انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع اکانت، باید عکسی را مطابق با نوع اکانت خود بر روی پروفایل خود قرار دهید. برای اکانت های تجاری می توانید از نام برند، محصولات و عکس مغازه استفاده کنید و برای اکانت های تجاری می توانید از عکس خود برای پروفایل استفاده کنید. نکته ای که باید به هنگام انتخاب عکس به آن دقت داشته باشید این است که عکس خود را با توجه به حوزه کاری خود انتخاب کنید. مثلا افرادی که در حوزه غذا فعالیت دارند می توانند از عکس های فانتزی برای پروفایل خود استفاده کنند و از سوی دیگر کاربری که در حوزه آموزش فعالیت دارد باید عکسی رسمی را بر روی پروفایل خود قرار دهد. بنابراین عکس پروفایل در بازاریابی اینستاگرام بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقت نمود.

بازاریابی اینستاگرام

انتخاب نام اکانت، از دیگر قسمت های مهم در بازاریابی اینستاگرام

از دیگر قسمت هایی که باعث افزایش فالوور و بازاریابی اینستاگرام به صورت موثر می شود، چگونگی انتخاب نام اکانت اینستاگرام است. به هنگام انتخاب نام برای صفحه باید مانند انتخاب عکس نکاتی را برای اکانت های شخصی و تجاری در نظر بگیرید. اگر اکانت شما شخصی است می توانید از نام خودتان یا چیزی شبیه به آن برای نامگذاری پروفایل خود استفاده کنید. اما اگر اکانت شما تجاری است، بهتر است از یک نام با مسما که بیان کننده نوع کسب و کار یا نام برند شما است استفاده کنید. در انتخاب نام باید خیلی دقت نمایید زیرا این نام اگر به صورت مناسب و جذاب انتخاب شود در بازاریابی اینستاگرام و فروش محصولات و معرفی برند شما بسیار موثر است. شما باید نامی را برای پیج خود انتخاب کنید که وقتی مخاطبان در اینستاگرام نام مورد نظر را جستجو می کنند صفحه شما به راحتی بالا بیاید. گاهی در انتخاب اسم ممکن است با این پیغام مواجه شوید که این نام تکراری است، در این هنگام نباید نگران باشید زیرا می توانید با اضافه کردن حروفی به پس و پیش اسم مورد نظر، کلمه جدیدی را درست کنید. سعی کنید اسم را خیلی پیچیده انتخاب نکنید زیرا این کار باعث می شود تا صفحه شما به هنگام جستجو از سوی کاربران به سختی پیدا شود.

بازاریابی اینستاگرام

انتخاب بهترین توضیحات کوتاه، از دیگر راه های افزایش فروش اینستاگرامی

یکی دیگر از نکاتی که در دنیای دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام باید به آن دقت کنید، انتخاب یک متن مناسب برای توضیحات صفحه می باشد. توضیحات صفحه که به آن بیو نیز گفته می شود در افزایش فالوور و توجه کاربران بسیار مهم است و در بازاریابی اینستاگرام باید حتما به این نکته دقت کنید. در قسمت بیو باید توضیحات مختصری در مورد کسب و کار یا خودتان بنویسید. این توضیحات باید مختصر و مفید باشند و باید به گونه ای نوشته شود تا مخاطبان از این طریق جذب شده و پیج شما را دنبال کنند.

بازاریابی اینستاگرام

استفاده از لینک در صفحه، از دیگر  راه های بازاریابی اینستاگرام

همانگونه که در قسمت قبل توضیح داده شد، نوشتن یک توضیح یا بیوی جالب و جذاب می تواند در افزایش فالوور بسیار مهم باشد. استفاده از لینک در بیو، سایر پیج های شما را می تواند به مخاطبان معرفی نماید. مثلا اگر وب سایتی دارید می توانید در قسمت بیو لینک وب سایت خود را قرار دهید یا اگر وب سایت ندارید می توانید لینک تلگرام خود را در بیو قرار دهید. از این طریق مخاطبان علاوه بر اینستاگرام از پیج های دیگر شما نیز می توانند بازدید کنند و همین باعث افزایش فروش و معرفی کسب و کار شما می شود. حتی اگر اپلیکیشنی نیز دارید می توانید لینک آن را در این قسمت بگذارید. در نوشتن لینک باید دقت کنید که لینک نباید خیلی بلند باشد و آن را باید به صورت مختصر و مفید در این قسمت قرار دهید.

بازاریابی اینستاگرام

هشتگ ها از مهمترین راه های افزایش فالوور و بازاریابی اینستاگرام

بدون شک هشتگ ها به همان اندازه که جذابیت یک صفحه در اینستاگرام برای افزایش فالوور اهمیت دارد، مهم هستند. وقتی شما یک پست جدید در پیج خود قرار می دهید، باید هشتگ هایی برای آن انتخاب کنید که انتخاب درست این هشتگ ها می تواند باعث افزایش فالوورها و بازدیدکنندگان از صفحه شما شود. هشتگ ها به دو صورت متغیر و ثابت وجود دارند. هشتگ های ثابت برای یک کار به صورت ثابت و همیشگی وجود دارند و در همه پست ها از این هشتگ ها باید استفاده شود. اما هشتگ های متغیر بر حسب نوع پستی که نوشته می شود تعیین می شود.

بازاریابی اینستاگرام

جمع بندی این بخش

در این مقاله در رابطه با مهمترین چیزهایی که باعث افزایش فالوور و دیده شدن پیج شما در اینستاگرام می شود، صحبت شد. شما می توانید همه این کارهایی که در این مقاله راجع به آن صحبت کردیم را از طریق ربات اینستاگرام انجام دهید. شما می توانید این ربات را به صورت آزمایشی تست کنید تا با نحوه کار آن آشنا شوید. برای شروع کار و افزایش فالوور، ابتدا پیج مخصوص به خود را درست کنید و نام و عکسی مناسب به همراه یک بیوی جذاب را برای آن انتخاب کنید. سپس با گذاشتن پست های جذاب و در نظر گرفتن هشتگ های پرطرفدار و مناسب، فالوورهای خود را بالا ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =